Monday, December 21, 2009

more surprises in my mailbox


Un plic din Franta care aduce un fin aer de primavara....fat-quarter-ul din batik vopsit de Smaranda se potriveste perfect cu Schlumbergera mea care deschide boboc dupa boboc...Multumesc , Smaranda!

An envelope from France brings in my home a fine spring air....and the batik fat-quarter hand-dyied by Smaranda fits so well under my Schlumbergera that open buds after buds.....
Thank you, Smaranda



apoi un alt plic, total neasteptat...de la Sanda. Un plic care m-a emotionat....povestea e atit de frumoasa, incit doar peticelele o cunosc. A fost o data ca-n povesti.....un fir de ata colorata....niste bucati de material si multa-multa imaginatie....asa se nasc MARILE PROIECTE care dainuie peste timp....
O amintire, de fapt doua: un calendar magnetic superb auriu, si un calendar de birou care imi va amintit mereu ca am fost si eu o mica parte din acest proiect...alaturi de celelelalte peticele.....
Multumesc, Sanda !

...then another totally unexpected envelope from Sanda
An envelope that move me to tears...the story is so beautifull and is known just by peticele. Once upon a time....a coloured thread.....some fabric pieces ...and a lot of imagination...this is how are born BIG PROJECTS that are everlasting...
A memory, actually two of them: a beautiful golden magnetic calendar and a desk one that will remember me, forever, that I was a small part of this project. Along with the rest of us...
Thank you , Sanda !



si aici vedeti lunile, rind pe rind, cu lucrarea unui peticel nascut in aceeasi luna. Si cu atita grija este marcata ziua de nastere a fiecarei peticele...Cit de frumos din partea ta, Sanda !! asa nu ne uitam prietenii.....( apropo  Sanda : am avut grija sa notez si data TA de nastere ....;)

and here you can see, one by one, month after month, the creations of each of us in the proper month, according to their date of birth. ...how thoughtfull of you, Sanda!!just for remembering the friends in life....( and by the way , Sanda: I do note YOUR birthday, too !;) )



ce viata frumoasa....ce prieteni minunati intilnesc in drumul ei....MULTUMESC !
what a beautiful life....what gorgeous friends I found on its way....thank YOU !


5 comments:

  1. minunate cadouri! iar ideea Sandei este geniala! iar materializarea ideii imi pare un gest de dragoste!

    ReplyDelete
  2. Tu esti prima norocoasa. Sper sa primesc si eu calendarul de la Sanda mai ales ca in luna Mai este poza cu FA.-ul meu.
    Si eu iubesc albastrul.
    Tu lucrezi foarte frumos, stiai ?
    Sarbatori fericite,
    Julieta

    ReplyDelete
  3. Sanda7:07 PM

    Teodora, ma bucur ca a fost o surpriza placuta! Am pus in ea toata dragostea mea pentru Peticele.
    Mai sunt si alte aniversari care lipsesc din calendar, dar chiar daca nu mai suntem toate Peticele, sunt sigura ca putem ramane prietene.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca plicul meu a sosit înainte de Craciun! Multumiri înca o data pentru cadoul care mi l-ai trimis! Smaranda

    ReplyDelete
  5. Superbe Cadouri.
    Cat despre surpriza...iti inteleg foarte bine emotia si bucuria.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...