Friday, January 31, 2014

interviu Veryscrap

''INTR-O LUME ATAT DE CAPTIVANTA, MI SE PARE IMPOSIBIL SA NU TE BUCURI IN FIECARE CLIPA DE FRUMOS''
Vin Ian 31, 2014 7:02 pm 
O ultima secventa a concursului proaspat incheiat este interviul cu artist principal Tiktakro. o sa-l cititi pe nerasuflate, va asigur

Veryscrap: Buna Teodora si multumesc ca ai acceptat sa raspunzi la cateva intrebari pentru comunitatea veryscrap, primul forum romanesc dedicat exclusiv scrapbookingului. 

Teodora: Buna, Vicky. Multumesc pentru invitatie.

Veryscrap: Ne-am cunoscut pe forumul veryscrap unde numele cu care te-ai inscris este tiktakro si sunt tare curioasa sa te-ntreb de unde aceast nick care suna putin comic urechii mele . Spune-ne, te rugam si cateva cuvinte despre tine, cine este Teodora in afara handemade-ului? 

Teodora este.... ha ha, ce ciudat mi se pare sa vorbesc despre mine ca despre o alta persoana. Deci sa schimbam putin : EU, Teodora - aka tiktakro - sunt....hmmm, oare cum sunt ? sa va povestesc cum ma vad eu pe mine sau cum cred ca ma vad ceilalti pe mine ? :))) eu ma vad - in oglinda - tare diferita de ceea ce ''simt'' acolo in interior...un trup putin imbatranit fata de sprinteneala din interior... cred ca asta se intampla multora pe la 45 de ani, nu numai mie, nu ? ;) visatoare de mica, romantica dar bine ancorata in prezent totodata . In afara handmade-ului sunt o femeie care isi traieste felia ei de fericire, cu dorinte, vise ( refuz total forma : visuri Razz) deci pot adauga si indaratnica  printre celelalte "calitati" Razz. Cum ma vad ceilalti ? mica, poate putin grasuta, negricioasa si prea exigent-pretentioasa. Mda, majoritatea vede doar ceea ce vad si eu in oglinda in fiecare zi. Restul  stiu ca sunt o fire vesela, binedispusa, loiala si un prieten de incredere.


Mareste aceasta imagine


Veryscrap: Trebuie sa-ti marturisesc: cand ne-ai dat ‘’buna seara’’ pentru prima oara si te-ai prezentat frumos pe forum, am simtit salutul tau ca pe o boare de primavara : ne-ai declarat : sunt incepatoare, nu stiu nimic despre scrapbooking, dar vreau sa invat: intotdeauna esti asa de directa, franca? Crezi ca vei face scrapbooking toata viata? 

Teodora: Franchetea mea vine din interior, nu sunt omul vorbelor multe si unse cu miere. Disper cand sunt obligata sa ascult un monolog pompos si fac tot posibilul sa nu am parte de asta. Sufar de migrene bruste.
Scrapbooking - recunosc ca nu va disparea niciodata din viata mea... M-a lovit fulgerator, miseleste as putea spune si m-a inrobit .  Am incercat sa imi inabus dragostea, sa ascund tot ce tine de scrap prin sertare dar nu a mers... in toata linistea ramasa atunci s-a nascut o lacrima mare, rotunda. L-am adus inapoi pe masa de lucru ....  are prea multa banda dublu-adeziva ;)

Veryscrap: Discutam la un moment pe veryscrap dat despre stiluri personale si daca ne-am gasit unul. Crezi ca intre timp ai reusit asta? Personal iti admir lucrarile atat pe forumul nostru cat si pe facebook si cred ca, fara sa stau pe ganduri, stilul care te caracterizeaza este ‘’clean and simple’’. Ce ne poti spune despre aceasta ‘’filozofie’’ proprie de lucru? Ai studiat-o si te-ai identificat cu ea sau ai descoperit-o undeva in tine?

Teodora: Nu pot nicidecum spune ca am un stil... sunt de-abia la inceput... unele stiluri, tehnici, imi plac, altele nu . Da, imi place Clean and simple pentru ca mi se potriveste mie ca persoana, dar totodata imi place nespus un card cat mai bogat, cu multe straturi si multe elemente de infrumusetare .. intr-un joc de culori de bun gust, desigur. Vesnica nehotarare feminina, nu?
Categoric inca nu am o "filozofie de lucru"...

Veryscrap: Cand ai inceput sa fii preocupata de handmade si care este cea mai comica amintire legata pasiunea ta pentru lucrul de mana? 

Teodora: Prima amintire se situeaza undeva in copilarie cind am facut, dintr-un colt din fusta mamei, haina la papusa....credeam ca nu o sa vada lipsa unei bucatele atat de mici Very Happy



Veryscrap: Adorabila fotografie: dupa licarirea si satisfactia din ochii tai - cred ca a fost facuta imediat dupa confectionarea hainutei pentru papusa :). Imi aduce aminte de trandafirii taiati de mine dintr-o cuvertura superba, pusi apoi intr-o vaza cu apa sa nu se ofileasca :p , eram cam pe la aceeasi varsta cu tine, cred.

Am vazut ca ai studiat foarte multe tehnici si ai realizat foarte mult handmade: mixed-media, patchwork, decoupage, tatting si multe altele. De care te simti mai aproape? Si cum de lucrezi cu atat de multe tehnici? Am impresia ca esti mereu in cautarea unor tehnici noi –este adevarat? 

Teodora: M-am nascut intr-o era cand lucrul de mana era la el acasa precum era gatitul de fiecare zi. De mica mama m-a invatat intai sa tricotez, apoi sa crosetez, la scoala am cusut cruciulite si brodat ca orice elev din vremea mea, apoi in adolescenta am cusut multe haine. Visam sa fac "fashion" Very Happy. Viata a avut alte planuri pentru mine...
Imi place sa invat, sa invat ceva NOU in mod repetat. Sa fac lucruri noi, sa experimentez tehnici noi ... Altfel simt ca m-as plafona... as imbatrini urat. Nu voi putea niciodata sa renunt la handmade. Cand am sa il urc cu o treapta mai sus, voi putea spune ca mi-am atins telul . ;)

Veryscrap: Rasfoind blogul tau am descoperit ca un hibiscus galben iti insenineaza privirea astazi la fel de frumos ca in noiembrie 2006 ; Felicitari ! Cum ai reusit sa pastrezi acest loc de suflet atitia ani si ce reprezinta blogul tau pentru tine ? Te adresezi astazi virtual numai vorbitorilor de limba engleza ? 

Teodora: Oh, daca stiam atunci in noiembrie 2006 unde ma va duce blogul meu ... poate l-as fi actualizat mai des :). Comparativ cu restul blogurilor din blogosfera internationala -  bloguri transformate in adevarat business - eu imi categorisesc blogul ca fiind foarte simplu si general ... pur si simplu un jurnal de viata on-line, atunci cand am timp pt el. Cat despre hibiscusul portocaliu , am avut o pasiune fantastica pentru plante in trecut ... acest hibiscus - am 4 in total - plus inca cateva plante ma insotesc in viata din primii ani petrecuti in casuta aceasta. Care s-au adunat a fi 18 ani per total ;) . V-am spus ca sunt loiala , nu ? Very Happy
Cine imi rasfoieste blogul observa ca la inceput am scris doar in limba romana, apoi am tradus ro-eng-fr , apoi am trecut doar la engleza. Consider ca e limba in care aproximativ oricine stie sa citeasca in ziua de azi . Cine nu stapaneste aceasta limba, blogul are un translator pentru oricare alta limba ;) .

Veryscrap: Ne dai un top 3 hobbyuri preferate? 
Cand ai avut ultima zi libera, doar pentru tine si cum ai petrecut-o?


Teodora: In aceasta ordine :  scrapbooking, patchwork, gradinarit . Pai da, ca si acesta e un hobby. O pasiune.
Ultima zi libera doar pentru mine am petrecut-o intr-o imensa leneveala , invelita in paturica mea preferata, cu sosete groase pe picioare, o cana de cafea alaturi si doua pagini deschise pe laptop : youtube si pinterest Very Happy. Chiar si in ziua mea libera am muncit din greu la imbogatirea cunostintelor :)) Razz

Veryscrap: Ai crescut intr-un mediu artistic? Cum iti apreciaza familia pasiunea ta pentru handmade in general? Dar pentru scrapbooking? Ne-ai aratat la un moment dat un album foarte reusit de scrapbooking: a meritat sa lucrezi atat de mult la el? 

Teodora: Nu, nu am crescut intr-un mediu artistic. Am crescut intr-o familie obisnuita unde mama tricota, croseta , cosea la masina ca orice femeie din zilele acelea, iar tata sculpta sau crea cutii decorative din lemn, ca orice barbat iesit la pensie care isi omora cumva plictiseala in zilele epocii de aur.
Actuala mea familie imi apreciaza pe deplin pasiunile, sunt sustinuta in orice directie vreau sa ma indrept. Fiecare contribuie in felul lui la linistea mea psihica si la bunastarea mea materiala cand e vorba de hobby :). Cel care merita toata admiratia este , desigur, barbatul meu ...caruia nu ii voi putea multumi niciodata pe deplin pentru suport si intelegerea oferita. Este constant alaturi de mine, asa cum bine se spune : "si la bine , si la rau ".



Albumul scrapbooking realizat pentru fiica mea vitrega a fost examenul meu in scrap. Mi-am demonstrat ca pot. Iar lacrimile si fericirea de pe chipul ei au fost mai mult decat mi-as fi dorit sa primesc . Deci , da , "a meritat" sa lucrez acel album . As face-o din nou, oricand.


Veryscap : Te felicit pentru norocul de a fi sustinuta de familia ta. 
Stiu ca ai un alt proiect de suflet: un forum ; cum a început totul? Cand ti-a venit ideea aceasta si cat timp ti-a luat materializarea acestui proiect? Cum functioneaza dinamica grupului tau - cum sunt oamenii cu care iti place sa iti petreci timpul? V-ati cunoscut si in viata reala? 


Teodora: Acum trei-patru ani frecventam un alt forum de handmade , unde am depus toata bucuria si energia mea de la vremea aceea . Viata apoi mi-a aratat concret ca am gresit recipientul . Am cunoscut creatori adevarati, oameni muncitori si extrem de valorosi. Oameni care se pierdeau intr-o lume mare, amestecata, care nu intotdeauna avea de-a face cu handmade-ul . Oameni care treceau aproape neobservat ....   Handmade-ul ADEVARAT, muncit , transpirat, conceput si adus la viata cu dragoste merita un loc aparte, o lume in care aprecierea unei noi lucrari sa vina, prin prisma cunoasterii si a experientei , de la un artizan catre un alt artizan. Asa s-a nascut Tomnarella-handmade, un forum mic, cu un regulament strict . Un forum unde poate intra ORICINE care dovedeste prin cateva lucrari mai vechi talentul sau. O lume in care raman doar cei ce muncesc cu adevarat. Mi se umple sufletul de o bucurie IMENSA cand vad ca lumea creata de mine straluceste ,pulseaza,  ca aduce la viata in fiecare zi noi creatii, din ce in ce mai complexe, cu adevarat handmade. Sper din tot sufletul ca viata sa ma ajute sa le ofer Tomnarellelor maximum posibil in viitor.

Veryscrap: Te-ai alaturat acestei comunitati mici, dar inimoase de putina vreme, insa tare ar fi interesant de stiut ce inseamna pentru tine veryscrap.exprimetoi.net? Cateva cuvinte pentru veryscrap 

Teodora: Am intrat in comunitatea Veryscrap cu dorinta maxima de A INVATA . Dorinta nu s-a stins, asa ca aveti de lucru , fetelor.... nu glumesc. ;)
Mi-as dori ca membrele veryscrap sa fie mai active....atat. Intr-o lume atat de captivanta, mi se pare imposibil sa nu te bucuri in fiecare clipa de frumos, de nou.
Va multumesc.



Veryscrap: multumim tare mult pentru incredere: sper ca nu te vom dezamagi la acest capitol . Scrapbookingul exista de cand lumea, dintotdeauna cred ca fiecare a dorit sa-si pastreze lucrurile dragi aproape de suflet. Nu toata lumea stie insa sa defineasca acest termen, sa lucreze cu materiale si tehnici specifice si tocmai de aceea comunitatea noastra e relativ mica; ne facem noi mari! :) 

Un mare multumesc pentru ca ni te-ai ‘’dezvaluit ‘’  si la cat mai multe lucrari scrapbooking!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...