Saturday, July 07, 2007

pentru prietenii nostri

Pentru ca prietenii ( finii ) nostri implinesc doi ani de la casatorie si totodata pentru ca sunt departe de casa, le-am facut un cadou care sa-i "tina" impreuna ;))
Se spune ca intr-o casatorie trebuie sa inveti sa imparti totul cu jumatatea ta, ei bine quiltul are dimensiunea de 1,50m x 2,0 m (cit pentru o persoana). Asa ca vor trebui sa il imparta sau sa doarma imbratisati sub el...o idee buna, nu ? .


Because our friend are celebrating 2 years of marriage and also because they are far away from home, we made a gift that should "hold" them together ;)).
It says that in marriage you must learn to share everything with your half, well...this quilt has 1,50m x 2,0 m ( as for 1 person). They must share it or sleep hugged under it....a good ideea, isn't it ?

3 comments:

  1. Bine gandit! Grea misiune pentru un quilt.
    daniela

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:05 AM

    Imi place quiltul asta! Si conceptul si realizarea. L-ai quiltuit de mana? Arata foarte frumos.

    ReplyDelete
  3. Sanda, tot quiltul este "machine pieced and quilted"... Se putea sa-mi las eu deoparte Brother-ul?? :)))Merci de aprecieri... tu pe cind iti faci un blog sa iti pot admira lucrarile ?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...