Saturday, January 27, 2007

Albinutza

Un nou quilt Albinutza pentru micutza Britt : Vedeti cum invata povestea fiecarei albinute? ce constiincioasa este...le-a luat pe rind...
Iar aici, "cineva" si-a bagat repede-repede capul in poza: Lisbeth. Iar "manechinul" Lisbeth, finutza mea totodata, ( care era transformata ba in pirat, ba in Alba ca Zapada sau in babutza -cu ajutorul esarfei mele ;o)) ) a lansat comanda ; "vleau si eu o plapumioala cu bubuluze, losie-losie...". Voi ce ziceti , pot rezista in fatza acestei cereri ?






3 comments:

  1. Anonymous3:33 PM

    Ce dragutze sunt fetitzele:-) Merita sa faci quiltuletze pentru copii...si eu am doua in plan in aceasta primavara.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:14 PM

    Ti-am scris pe grup, nu stiu daca a ajuns, iti sugeram sa listezi buburuzele pe hartie de sandwich si sa le "calci" apoi pe ce material vrei. Sa stii ca si micuta mea a primit un quilt pe care "doarme" din cand in cand, dar are mare grija de el!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:44 PM

    Corina, am citit de-abia acum comentariul tau..ma intreb daca vor rezista la multiple spalari buburuzele printate pe material...??
    Ideea e buna, voi incerca.Merci.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...