Monday, January 09, 2012

faithful and love

Sunt o persoana loiala. In dragoste, prietenie sau orice altceva. ...cum ar fi hobby-urile, de exemplu....cu toate acestea am invatat ca o pauza de sarbatori , in care nu am facut nici macar un nod frivolite, nu imi este binevenita. Mi-am pierdut practica...Am reinceput de la zero , incercind cu greu sa stapinesc tensionarea corecta cu acest semn de carte "Rebecca's Colossian bookmark". 
I'm a faithful person. A strong one. In love, friendship or anything else...like hobbies, for example....even so, I learnt that a holiday break with no - at least - one tatting knot,  isn't welcome for me....I lost my practice....
Re-started and tried hard to manage tension - badly as you can see below- with this Rebecca's Colossian bookmark in rusted-brown thread ( cotton perle nr.8 ) .


Tensionare nesatisfacatoare, dupa cum am spus...

Lame tension as I said ...


apoi, cu incalzirea facuta, am fost mai mult decit pregatita sa incep un alt semn de carte, acelasi model doar pentru ca mi-a placut cu adevarat . Se potriveste perfect in interiorul unei carti de dimensiuni normale . Aici in stadiul de blocking si apretare : 

then, warmed up,  I was ready-set-and go to make another one , just because I love the pattern. It fits properly on a normal book page . 
here's the blocking and stiffening process :

si un detaliu 
and a detail 


am mai spus ca se potriveste atit de frumos intr-o carte de dimensiuni obisnuite ? 
 did I say that fits beautifully inside a normal size book ? 


Credeam ca sunt gata sa incep o linie de semne de carte frivolite ( haha ) asa ca , plina de incintare, am cumparat modelul "Tatted Cross" a lui Elizabeth Zipay  si.....m-am indragostit :) . Atit de micut si de delicat...M-a vrajit. Da-da...deja ma vad refacind acest model in multe-multe culori ;)....in curind.

 I thought that I was setting a future tatted bookmarks line , ( lol) so I bought Elizabeth Zipay's "Tatted Cross " pattern and ...fell in love with it :). So tiny and delicate....I'm hooked. Yep. I can see myself making this one in lots of colors ;)...very soon. 


Afara nici un semn de zapada sau de fulgi sau de ceva care sa ne reaminteasca ca suntem in mijlocul iernii...doar gri....
Natura are marele dar de a aparea atit de diferit de la o zi la alta si totusi, in esenta, sa ramina aceeasi....

Outside still no sign of snow, nor snowflakes, nor something else to remind us that's winter....just grey...
the nature has the great gift of appearing so different from a day to another and still be the same...

totul este deprimant....chiar si Goldie pare sa fie putin deprimata, nu-i asa ? uitati-va la ochii ei ...
deprimata sau nu , imi este loiala, fidela....pentru ca ma iubeste. Si eu pe ea. ;)
everything's depressing ....even Goldie seems to be a little depressed, doesn't she ? look at her eyes...
depressed or not , she's faithful to me....because of love. In both directions. ;)


Ce-mi ramine de facut ? frivolite in fata focului, pace si liniste....ca sa uit vremea mohorita de afara. 
Am inceput un fir, o marca italiana, extrem de fina. Chiar daca eticheta spune ca este cotton perle nr. 8 , acest fir este mult mai delicat si mai subtire decit oricare alt nr. 8 cu care am mai lucrat. O frumusete de fir !

What's left to do ? some tatting in front of the fire, calm and serenity....to forgot the outside weather.
I took a thread, an Italian brand cotton perle, extremely fine . Even that the label says it's a nr. 8 size , this is more delicate and thinner than any other nr. 8 that I worked with. Beautiful ! 


Am inceput un model simplu, nu-i stiu denumirea, dar stiu ca l-am iubit de la bun inceput.

I started a simple pattern, don't know the name of it, but I know that I love it from the beginning. 


Atit de fin si de delicat....si il voi iubi pina la sfirsit. Din nou....loiala....

So fine and delicate....love it to the end. Again...faithful....

Nu-mi pare deloc rau ca nu am adaugat margele pe parcurs...Nu-mi plac margelele in exces in frivolite, consider ca ii aduce o defavoare. Acest colier va avea, totusi, o margea centrala, ce va fi adaugata la final. Inca auditionez stocul de margele. Trebuie sa fie una care sa mi se potriveasca foarte bine....deoarece, ei bine, deoarece acest colier va fi al meu si numai al meu :D
In ultima vreme m-a lovit o ciudata dragoste de bijuterii....da-da, pe mine, femeia care de atitia ani poarta acelasi inel, aceeasi bratara si aceeasi cercei. Mda, sunt loiala . :)) 

I'm not at all sorry for not adding some beads along it.....I don't like heavy beading in tatting, I consider that's in the last one's deficit...This necklace will have a focal bead added at the end...still auditioning all my beads stash. It must be one that suits me well....because, well, because it will be all mine :D . 
Lately I was hit by quite a strange jewelry-love....me, the one that wears the same ring, bracelet and earrings since so many years. Yep, I'm that faithful :))

Sunteti loiali ? 
la ce ? 

Are you faithful ? 
to what ? 





11 comments:

  1. I think I am a faithful person like you!

    Those crosses are beautiful! I've made the Elizabeth one multiple times but never the larger one. I think I should give it a try!

    That Italian thread is gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Your crosses are beautiful! I would love to see them in lots of colors. Blue is my favorite!

    Yes, I am a faithful person, and I love tatting crosses!

    ReplyDelete
  3. Sunt minunate..
    Eu sunt loiala micului meu hobby.. papusile.. pe care l-am descoperit anul trecut.. astazi imi reincep activitatea dupa o vacanta cam lunga.. sper ca nu mi-am pierdut indemanarea..:0
    Pe curand..

    ReplyDelete
  4. Pai...ia sa vedem....printre altii/altele...ii sunt loiala.... primei persoane care si-a facut cunoscuta prezenta in casuta mea virtuala, lasandu-mi comentariul cu numarul 1.....
    O cunoastem amandoua ;)

    .....Vad ca ai toooooone de rabdare ca sa mesteresti minunatiile astea delicate! Dar daca imi amintesc ca faci parte din categoria speciala (d.p.meu d.v.)a iubitorilor si fauritorilor de quilturi din hexagoane.....incepe sa mi se para fireasca noua ta pasiune!
    xoxoxox

    ReplyDelete
  5. Vai, sunt minunate! Inca n-am apucat sa ma uit pe YouTube sa vad cum se face! Si trebuie sa pozez si micutul meu fulg de nea!
    Spor la lucru, incanta-ne cu multe culori!

    ReplyDelete
  6. La mulți ani cu multe nodulete perfect tensionate ;) inconjurata de cele mai loiale suflete!

    ReplyDelete
  7. Buna draga mea, .....hmm.... in primul rand as vrea sa spun ca sunt loiala lui Dumnezeu...dar nu sunt pt ca pacatuiesc mereu si mereu....Familiei...sotului, fetelor si surorii mele consider ca le sunt loiala, ma staduiesc sa le fiu alaturi pt orice cred ca au nevoie.

    Si poate ar mai fi multe de spus...dar atat.

    Teo draga, eu citesc mult, intrebai ce facem in zi de sarbatoare...citesc, mult si mai ales nu orice, am domeniul meu...de aceea vreau un semn de carte, micut, ca cel verde....culoarea te rog sa o alegi tu, sa te gandesti la mine, fara sa ma stii, decat foarte putin virtual,si sa-mi spui de ce ai ales acea culoare.

    Datele sper ca le mai ai, daca nu sa-mi spui.
    Te imbratisez cu drag.

    ReplyDelete
  8. Your work is so beautiful :)
    It is s difficult time of the year, we seem to be having a strange winter also, but soon it will be spring ;-)

    ReplyDelete
  9. Where can I purchase a pattern for the tatted cross? It's beautiful.

    ReplyDelete
  10. Anonymous1:03 PM

    Deosebit!

    ReplyDelete
  11. Teo este o mare incantare pentru mine sa-ti vad lucrarile , sa vad ce lucruri minunate iti ies din mana ....esti o super doamna , talentata ...imi place mult si acest blog unde am citit pe nerasuflate tot ce ai scris.Imi exprim inca o data bucuria ca am descoperit acel forum hand-made unde am cunoscut numai persoane deosebite .Un wekend placut .Mirela

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...