Sunday, June 26, 2011

crocheting-knitting again

De citeva zile m-am lasat vrajita din nou de crosetat... si am cerut ajutorul Elenei pentru un... circel :D
O incercare rapida, cu o lina ce aveam la indemina, si iata rezultatul  :
Last days I let myself charmed again by crochet....and I asked for help at Elena for.. a curlicue :D.  A fast try with a wool that I have on hand, and this is the result :

Apoi , evident ca am vrut sa mai incerc si alte floricele si frunzulite ...cind iau croseta in mina sunt de neoprit. Mi-am re-amintit de vremurile trecute cind crosetam o multime de brose si coliere....
Then, obviously I wanted to try more flowers and leaves....when I took the crochet hook in hand I'm instoppable. I remembered the past times when I crocheted a lot of brooches and necklaces.....

 



Si nu se putea sa nu se formeze , din incercari , si o brosa, nu-i asa ? :))
And a brooch just came out from all the tryings :

Apoi mi-a venit pofta sa tricotez....cumparasem cu citeva luni bune inainte, din magazin de la Csilla , niste lina superba neagra, marca Barka - Diplomat cu compozitie 80% merino +20 % par de camila care nu-si gasea nicicum vreun scop....si iata ce s-a intimplat peste noapte:
Then I wanted badly to knit....I buyed several months ago from Csilla's shop some wonderful black wool Barka brand, model Diplomat - 80% merino+20 % camel hair - that didn't find it's way ....so look what happened over night :


O bluzita simpla, raglan , inceputa pe ac circular nr.4, pe 120 ochiuri .....Bluza care va avea un accesoriu crosetat pe unul din umeri....cred ca va fi o ramurica de circei si frunzulite....sau poate va fi o brosa uni, complexa, detasabila....inca nu sunt foarte decisa... mai am destul timp sa fac planuri pina ajung la finalul bluzei :))....
Tot aseara , cautind o metoda eleganta , invizibila, de trecere la al doilea scul de lina , am dat peste acest video foarte bun pentru schimbarea culorii sau a firului. Merita, credeti-ma !deja am pus in practica ideea si nu pot sa spun decit ca sunt incintata. Pe fata lucrarii nu se vede absolut nimic, totul e ascuns elegant pe spate...
A simple raglan blouse, casted on 4mm circular needle with 120 stitches. The blouse will have some crocheted accesories on one shoulder, perhaps a cluster of curlicues and leaves, or perhaps will have just a big complex flower brooch...I'm not sure yet, I have plenty of time till finish.
Still last night, searching for an elegant, invizible method for changing wool - starting the second ball of wool - I found this extremely useful video :
Change to another color or yarn from Garnstudio Drops design on Vimeo.

Si din gradina am scos primul usturoi "verde ".... o enormitate ! ce bine ar fi sa fie toti asa 
And from the garden I pull out the first green garlic.... a monster ! if only all would be the same size ....


usturoi care a ajuns fericit intr-o farfurie cu paste Aglio, Olio e....prosciutto. Bineinteles si pepperoncino din plin :D
garlic that ended happily in a plate of Aglio, Olio e...prosciutto :) of course with plenty of pepperoncino :D

Pe data viitoare....
Till next time...

4 comments:

  1. Wow! Ce usturoi am zarit! :) Astept cu nerabdare bluza terminata! :)

    ReplyDelete
  2. Ce bijuterii frumoase ai crosetat, foarte dragute sunt!!!

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca ti-a iesit "carcelul" din prima. Mai mult din experienta ta decat din explicatiile mele naucitoare!!! Restul este minunat!

    ReplyDelete
  4. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...