Wednesday, May 12, 2010

Kreativshop.ro

Ce placere sa cumpar materiale de patchwork direct din tara mea.
Pina nu demult, toate cumparaturile mele erau  insotite de taxe de livrare imense :(... coletele veneau din SUA, UK, Suedia, Austria,  deci ca urmare, o mare parte din banuti se duceau pe taxele postale. Si desigur coletele veneau recomandate cu semnatura de primire pentru ca ...traim in Romania. ;)
Ce sa fac cind hobby-ul e foarte aproape de suflet si am nevoie de materie prima ? :))

What a pleasure to buy fabrics straight from my country. Until a few months ago, all my shopping were accompanied by huge delivery taxes. The packages came from USA, UK, Sweden, Austria, so a part of my money were spent on delivery taxes. Of course , the packages were delivered with signed for delivery option , just because... we live in Romania ;).
What can I do with a too much loved hobby and need for raw material? :))

Deci , acestea sunt materialele cumparate din Kreativ Shop ,si va rog sa ma credeti ca nu le fac publicitate decit pentru simplul fapt ca sunt minunate !! si inca ceva : pentru ca taxa postala costa cel mult 8-10 lei !! - adica cam 2-2,5 euro ;))))

So : these are the fabrics that I bought from KreativShop  and please do believe me that I'm showing them for nothing else that the fact they are simply wonderful. !! and something more : because the delivery tax is as 8-10 lei , meaning 2-2,5 Euro !!) :)))



de la stinga la dreapta : 3 puplinuri japoneze, 2 materiale bumbac unguresti , 2 materiale din germania si 2  materiale patchwork americane ( din brandul SouthSeaImport)

from left to right : 3 Japanese puplin, 2 Hungarian cotton , 2 German cottons and 2 American patchwork fabrics ( like SouthSeaImport brand)

Cred ca se vede cu ochiul liber cit de mult imi plac trandafirii....:))

I think is obviously clear how much I love roses...:))

Si pentru ca din asa materiale minunate trebuie sa iasa intotdeauna ceva practic si pe cit posibil frumos, am inceput de aici : 

and because from these wonderful fabrics must result something practical and beautiful, too  , I started from here : 


si am ajuns aici : 
and I ended here : 



 
iar azi am fost in asa mare graba incit nu va pot arata decit finalul :))
and today I was such in a hurry that I can show you only the end  :))



 
Este o adevarata bucurie sa finalizezi piese fine, frumoase din materiale minunate. Nu-i asa ?
Nu uitati sa vizitati Kreativ Shop pentru a va re-improspata stocul de materiale. 
Merita !!

It's such a joy to make nice, beautiful things from wonderful fabrics. Don't you think ? 
So , don't forget to visit Kreativ Shop for refreshing your stash. I already have a wish-list as long as winter :))
Really worth !

4 comments:

  1. superbe!! ce bine ca inca nu mi-am ridicat premiul inca, o sa comand si eu ceva cu trandafiri

    ReplyDelete
  2. Exact asa-i, si eu asa sunt cu firele :) Foarte frumos ai realizat iarasi :)

    ReplyDelete
  3. Si eu abia astept coletul de la Csilla, ma bucura tare mult ca exista magazinul ei. Nu stiu insa daca voi reusi sa fac lucruri atat de frumoase ca ale tale.

    ReplyDelete
  4. :) Uite unde am ajuns, iar ardeii mei asteapta, ma striga! :)))))))) am dat si de sursa materialelor!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...