Wednesday, March 25, 2009

busy baby-bees

Intii de toate s-a nascut o albinuta ginditoare si poznasa...care nu intzeapa pentru ca e prea dragalasa...:)

First of all was born a thoughtfull and naughty baby-bee...and she doesn't sting because she's too cute...:)


Apoi cineva s-a indragostit de ea si a mai cerut sa aiba o surioara...si asa a aparut albinuta harnica, pusa pe pozne cu bagheta ei fermecata, aurie...nici ea nu intzeapa. ;)

Then somebody felt in love with her and ask for a likely sister...and like so appear the always working and also naughty baby-bee, hoping forever to touch something with her golden wand...she doesn't sting , too...;)



Miine pleaca spre alte zari, spre alte locuri...peste munti, peste dealuri si vai....bzzzz...
Tomorrow they are both flying away....over the mountains, over hills and rivers...bzzzz...
.

4 comments:

  1. Ce dragute sunt! Sunt aplicate sau brodate?Ce bucurie va fi pentru cele care le vor primi!
    Ela

    ReplyDelete
  2. draga Teodora, eu ma uit ca prostita! Astazi am intrat prin magazine sa vad ce se gaseste si am fost f dezamagita! Tu esti reala? ...sau doar rodul imaginatiei mele? Unde am ajunge daca toata lumea ar fi ca tine? :)Unde incape atata bucurie de viata?

    ReplyDelete
  3. Spor la treaba! Familia mea are business de albine...asa ca am totrespectul de orice albinuta harnica intilnesc...si uite...am vazut deja doua si cu regina mama (tu) trei albinute...Blessings

    ReplyDelete
  4. Vaaai ce dulci sunt! Imi vine sa le mananc!...daca tot zici ca nu intzeapa :>

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...